Dziś mamy 3 sierpnia 2021, wtorek, imieniny obchodzą:

26 października 2020

Gadżety reklamowe w erze pandemii - oto najlepsze propozcje

fot. pow.

fot. pow.

Pandemia zrewolucjonizowała podejście do klienta w wielu firmach. Nagle okazało się, że# przetrwają tylko te marki, które mają stałą i zaufaną grupę odbiorców. Ludzie starali się wspierać finansowo przedsiębiorstwa, po to, aby mogły przetrwać trudny czas izolacji. Teraz kiedy gospodarka z powrotem staje na nogi, warto im za to podziękować. Sprawdź, jakie gadżety reklamowe dla dzieci i firm wybrać w erze pandemii.

Nikt nie wie, kiedy to szaleństwo się skończy. Jednak, zamiast martwić się na zapas, warto przekuć ten czas w coś dobrego, czyli zbudowanie trwałej relacji z klientem. Pomogą Ci w tym gadżety reklamowe, które zostały specjalnie wyselekcjonowane na tę okazję. Dowiedz się, co sprawdzi się jako upominek dla klienta w erze pandemii.

Higieniczne artykuły jako gadżety reklamowe dla firm.

Najlepszym sposobem na to, żeby uniknąć zakażenia, jest przestrzeganie wszystkich zasad higieny i zachowywanie dystansu społecznego. Częste mycie rąk, używanie maseczek, dezynfekcja dłoni w przestrzeni publicznej, przemieszczanie się z dala od innych i niewychodzenie z domu, gdy pojawia się choroba to podstawowe środki ostrożności, które każdy powinien zachowywać. To jedyny sposób na to, żeby ograniczyć rozprzestrzenianie się pandemii i zmniejszyć ilość pracy pracowników ochrony zdrowia.
Pokaż klientowi, że zależy Ci na jego zdrowiu i chcesz przyczynić się do tego, żeby był bezpieczny w tym trudnym czasie. W tym celu sięgnij po spersonalizowane oryginalne gadżety reklamowe takie jak:

  • płyny dezynfekujące – nietypowe gadżety reklamowe

Do tej pory były przeznaczone głównie dla branży medycznej. Jednak teraz śmiało możesz rozdać je swoim odbiorcom, a z pewnością docenią Twój gest. Jak podkreśla przedstawiciel drukarni OpenGift, na opakowaniu gadżetu reklamowego jest wystarczająco dużo miejsca na logo lub nazwę firmy. Butelka płynu dezynfekującego ma poręczne rozmiary, otwiera się na klik, dzięki czemu idealnie sprawdzi się podczas zakupów lub podróży,

  • maseczki na twarz z nadrukiem – oryginalne gadżety reklamowe

Podarowanie klientowi maseczki wykonanej z naturalnego włókna, czyli jeden ze środków ochrony osobistej. Na produkcie możesz umieścić swoje logo lub nazwę firmy. Nadruki na gadżetach reklamowych wykonywane są metodą sublimacji, dzięki czemu grafiki są odporne na ścieranie i wysokie temperatury.
Maseczka dobrze dopasowuje się do twarzy, zasłania zarówno nos, jak i usta. To świetny pomysł na gadżet reklamowy dla firm, które dbają o zdrowie swoich pracowników!

  • rękawiczki higieniczne – niezbędne środki ochrony osobistej

Materiałowe rękawiczki to doskonały sposób na to, żeby zapobiec dotykaniu twarzy i gromadzeniu się zanieczyszczeń na dłoniach. Przód gadżetu reklamowego może zostać zadrukowany metodą sublimacji, więc tak jak w przypadku maseczek, nadruk będzie odporny na pranie nawet w 60°C,

  • kominy ochronne – pomysł na gadżety reklamowe dla dzieci

Ten produkt wykonany jest z miękkiego materiału, dzięki czemu nie podrażnia delikatnej buzi dziecka, chroni szyję przed zimnem, a dodatkowo zapewnia ochronę dróg oddechowych. Nadruk na tym nietypowym gadżecie reklamowym może zostać umieszczony z przodu, dzięki czemu nazwa Twojej marki zawsze będzie dobrze widoczna. Dzieci z pewnością ucieszą się z tak funkcjonalnego gadżetu reklamowego z logo, a rodzice docenią troskę o zdrowie ich pociech.

Sięgnij po te gadżety reklamowe z logo i podaruj je najbliższej placówce zdrowotnej albo osobom, które stale są w kontakcie z chorymi. Pokaż, że ich wspierasz, a Twoje produkty będą jednocześnie wspaniałą wizytówką firmy! Nie zwlekaj, zamów gadżety reklamowe dla firm już dziś.

 

Materiał Partnera- Artykuł Sponsorowany

Oceń artykuł: 0 1

Czytaj również

udostępnij na FB
0

Ślubne zbiórki charytatywne coraz popularniejsze wśród Polaków

Dzień zawarcia związku małżeńskiego to jeden z# najpiękniejszych momentów w życiu. Można go uczynić jeszcze bardziej wyjątkowym przez zorganizowanie zbiórki na wybrany cel charytatywny. Coraz częściej zdarza się, że Para Młoda zamiast kwiatów lub innego upominku w postaci maskotek czy wina, prosi swoich gości o wsparcie wybranej przez siebie fundacji.

(czytaj więcej)
0

Fitness chce odzyskać formę. Niestety, na razie rosną zaległości

Ponad 112 mln zł zaległości mają przedsiębiorcy prowadzący# działalność sportową i rekreacyjną, to o jedną piątą nieopłaconych faktur i kredytów więcej niż przed pandemią – wynika z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i bazy informacji kredytowych BIK. Wraz ze zniesieniem części ograniczeń, przyrost długów branży sportowej przyhamował, niestety nie dotyczy to klubów fitness i siłowni, które mają niemal 23 mln zł zaległości. Prowadzący te biznesy są pierwszą grupą przedsiębiorców, która złożyła pozew zbiorowy o odszkodowania przeciwko Skarbowi Państwa.

(czytaj więcej)
0

Trudna sytuacja gospodarstw. Jest nadzieja dla rolników z kłopotami

Na ostatnim posiedzeniu Krajowej Rady Izb Rolniczych zwrócono uwagę na# trudną sytuację gospodarstw rolnych zajmujących się hodowlą trzody chlewnej. Wynika to z nowych ograniczeń, braku skutecznej walki z ASF i utrzymujących się niskich cen żywca. Eksperci twierdzą, że istnieje rozwiązanie, które może pomóc w takiej sytuacji polskim rolnikom.

(czytaj więcej)
0

W naszej diecie nie może zabraknąć warzyw. Smaczne, zdrowe i tanie dania

Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia każdego dnia powinno się# spożywać minimum 400 g warzyw. Zdrowa i urozmaicona dieta jest kluczem do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu, a korzystając z sezonowych darów natury, nie trzeba przepłacać. Przepis na cukinię faszerowaną mięsem będzie świetnym pomysłem na szybki i pożywny obiad, a bakłażan lub papryka sprawdzą się jako dodatek podkreślający charakter najróżniejszych potraw.

(czytaj więcej)