Dziś mamy 27 kwietnia 2024, sobota, imieniny obchodzą:
19 czerwca 2017
Dodzwonienie się do tej przychodni graniczy z cudem. "Jak tak można postępować z pacjentami?"
Internautka nie mogła dodzwonić się do przychodni # Medicus w Nakle.
Zgłaszam skargę na naszą służbę zdrowia. Otóż, od piątku staram się dodzwonić do przychodni Medicus przy ul. Chrobrego. Byłam ciekawa tego, czy faktycznie ciągle ktoś z pracowników rozmawia przez telefon.
Po przybyciu na miejsce okazało się, że słuchawka telefonu leży obok, a nie tam gdzie powinna stąd cały czas numer jest zajęty.
Co nie zmienia faktu że dodzownienie się tam naprawdę graniczy z cudem. Kiedyś nadusiłam przycisk "dzwoń" na swoim telefonie dokładnie 105 razy ..... masakra.
To prawda na Kazimierza Wielkiego należę od lat i nigdy nie zostałam żle potraktowana zawsze miła pani zawsze miła obsługa jak proszę o receptę na wskazane mi leki to mam na drugi dzień wypisaną i nie czekam za lekarzem.
Polecam wszystkim tę przychodnię.
W medicusie cały personel do wymiany. Łaskę robią,że odpowiedzą pacjentowi lub odbiorą telefon. Panie tam są niesympatyczne, odpychające i obgadują w okienku pacjentów. Może nie wiedzą że to one są dla nas, a nie my dla nich. Niech się wezmą do roboty z uśmiechem na ustach a nie z wiecznym fochem na twarzy.
Jeszcze nie było Medikusa,a praktyki z telefonem były podobne recepcjonistki odkładały aparat na bok i niestety trzeba było lecieć biegiem do rejestracji ,a wredne są do dzisiaj zwłaszcza takie dwie,siostra doktorka i żona kamerzysty
Ja się z tej tzw przychodni już dawno wypisałem,opryskliwy personel,zadufani i bardzooooo niemili lekarze i wieczne kolejki Jestem w innej super przychodni ,bardzo miły personel i lekarze
Ludzie co Wy wygadujecie? Dziwne, że zawsze kiedy dzwonię nie mam problemu, aby się dodzwonić. Nigdzie nie ma tylu specjalistów co w Medicusie, więc prędzej czy później każdy z Was tam zląduje hehe
W Kcyni również panie z rejestracji rządzą. Jak się zadzwoni aby się zarejestrować na wizytę po południu to albo jest za wcześnie, albo już jest komplet pacjentów. Prym w odprawianiu pacjentów wiedzie p.Beatka T.
Co za ludzie tutaj , trzeba zmienić przychodnie a nie gadać bzdury!!! W ostatnim czasie, bardzo często byłam w przychodni Medicus ( mam nowotwór ) po zastrzyku musiałam posiedzieć by mi sie nic nie stało... Panie rano uwijały się jak mrówki a ok.9.00 wszedł pacjent ze ma 45 połączeń i one nic nie robią tylko siedzą(chciałam pomóc i ten Pan mnie zwyzywał) żal mi tych Pań bo one na codzień mają Nas bólowych, niezadowolonych i czasem chams... pacjentów i nie moga wyzywać tylko muszą to przyjąć na klate... Także drodzy internauci medal ma zawsze dwie strony!!! Życie jest zbyt krótkie a My zbyt .....dla bliźniego!
To trzeba się przepisać do innej przychodni ,jestem pacjentką i moja cala rodzinka na Dworcowe . Jeszcze nigdy nie usłyszałam ,że nie dzisiaj proszę się pytać lekarza jak w Medicusie ,super obsługa i opieka medyczna . A gdy się urodziło dziecko w rodzinie to pani doktor sama przyjechała i byliśmy w stałym kontakcie .Brawo pani doktor M.i cały zespół .
Medicus zawsze taki był, nie miło i strasznie dlugo jednak co mozna doradzić to sie nie złościć tylko przepisać.Ja teraz mam troszke dalej ale na Kazimierza Wlk. bardzo miła i sprawna obsługa...od lat korzystam i nie narzekam. Zaznaczę że mieszkam na oś Chrobrego
Ludzie myślący!!! W każdej instytucji ochrony zdrowia czy to przychodnia MEDICUS czy pogotowie itd rozmowy nagrywane więc siłą rzeczy nie można odłożyć słuchawki!!! Myślenie nie boli!
Dobrze że ktoś już to zgłosił , to samo ja miałam . Niewiem jak tak można postępować ? Całe szczęście że do tej placówki nienależę tylko do przychodnia Krajna. Tu niema problemu z odebraniem telefonu. I chwała że ta przychodnia istnieje. Medicus spada na psy.
Z góry została założona zła wola pracowników i zaczęło się opluwanie. A przyczyna okazała się prozaiczna: awaria, najpierw w Sadkach, a wczoraj na Chrobrego. Telefony są bezprzewodowe, więc to gdzie leży słuchawka nie ma znaczenia.
Miłego dnia.
Miałam taką samą sytuację w tym Ośrodku. Pojechałam do Nakła, stanęłam przy okienku i zadzwoniłam na ich numer. Numer zajęty, żadna osoba nie rozmawiała. Pani "spaliła" przysłowiowego buraka.
Trzymam kciuki aby te przykre skargi i spostrzeżenia coś zmieniły. Myślę, że będzie tak jak do tej pory bo brak konsekwencji. I ja przenoszę moją rodzinkę do Krajny
Nie rozumiem komentarzy typu : a Pani A, a Pan B. Jeśli mamy jakieś spostrzeżenia, dowody to trzeba pisać konkretnie nazwiskami, A nie Pan B jest taki, a Pani A taka. Po co te niedopowiedzenia i domysły.
Super przychodnia, miły personel, szybka i profesionalna pomoc, bardzo wyspecjalizowani lekarze. Przydało by się więcej takich przychodni w naszym mieście
Tam są panie w okienku bardzo niemiłe, siedzą tam chyba bo nigdzie by ich nie zatrudniono z taką życzliwością do drugiego człowieka. Ja już kilka lat temu przepisałam się do KRAJNY i jestem mega zadowolona, lekarze bardzo mili i badają pacjenta, a nie na oko dają lekarstwa. Pielęgniarki zawsze miłe i chętne do udzielenia pomocy, Więc można - można
Nie odbieraja telefonu nigdy..jesli ktos nie chodzi bo ma akurat takie schorzenie i nie ma nikogo bliskiego ze by poszedl go zarejestrować. To jest w du..ie....ela ta dwa pietra wyzej pod sufitem nie rowno zapisz sie do adenugi
Faktycznie, dziennikarze to też władza, może oni się tym zajmą. Mam ochotę napisać z prośbą o pomoc do TVN. Najgorsze jest ilość osób rejestrujących się w danym dniu, wiedząc o tym, że pan dr ma być np. o 11-tej a przychodzi o 13-tej . połowa zarejestrowanych ludzi odpada. Albo panie w okienku rejestrują od razu połowę pacjentów wiedząc o tym, że pani dr będzie o 2 godz póżniej
To gorzka prawda z połaczeniem z medicusem moze dyrektor przychodni cos zaradzi bo to jest masakra no i panie pracujace tam tez nie sa przyjemne chyba siedza tam za kare
Hm...Moi drodzy ile ludzi tyle będzie opini.Ja osobiście jestem zadowolony z obsługi pielęgniarskiej jak i lekarskiej w Medicus na osiedlu chrobrego.Panie w rejestracji zawsze se dla mnie miłe .Nie wiem o co wam chodzi widzę ze co niektóre osoby piszą głupoty żeby oczernic obsługę .Ale spoko miłe Panie z obsługi .Ludzie gadali gadaja i gadać beda .I jeszcze tyle trawy nie naroslo żeby im mordki pozamykac
Michu jestes jednym z nielicznych pozytywnych komentarzy wiec jesli na 60 komentarzy 50 jest tego zdania ze zle zachowuje sie przychodnia a 10 ze dobze to prawda musi byc to ze leca sobie w kulki z odbieraniem telefonu a ja sama tam dzwinie od paru lat i uwierz mi ze nikt nigdy ani razu nie odebral panie od telefonu zastanowcie sie nad soba to nie fabryka zniczy tu chodzi o ludzkie zycie i zdrowie jak tak dalej bedziecie robily ludzie tez was oleja tak jak wy ich i odejda z tej przychodni a wy stracicie prace.
Skoro wszyscy tak narzekacie i tak wam źle to dlaczego jeszcze należycie do tej przychodni???Nie podoba się to wyjazd z baru...a czemu w przychodni na dworcowej tak fajnie???proste bo nie mają tylu pacjentów niż medicus.
Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.
Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!
Dodaj komentarz
LOKALNY HIT
Zadaj pytanie
20PLN
Rejestracja podmiotów gospodarczych
od 50PLN
Szkolenie z Ochrony Przeciwpożarowej
79PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności amortyzatorów
Szkolenie z HACCP
59PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności układu kierowniczego
W kwietniu 1986 r. całym światem wstrząsnęła wiadomość o awarii #w Czarnobylskiej Elektrowni Atomowej położonej na terenie ZSRS, ok. 100 km. na północ od Kijowa. W efekcie błędów operatorów przeprowadzających jeden z testów oraz wad konstrukcyjnych reaktora jądrowego 26 kwietnia 1986 r. o godzinie 1:23 doszło do dwóch wybuchów.
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów #Rolno-Spożywczych (IJHARS) przedstawia wyniki planowej kontroli w zakresie jakości handlowej jaj, przeprowadzonej w IV kwartale 2023 r. w sklepach spożywczych i innych punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.
Komentarze (66) Zgłoś naruszenie zasad
Jaaa, w dniu 19-06-2017 14:55:12 napisał:
odpowiedz
pacjentka, w dniu 19-06-2017 15:05:28 napisał:
odpowiedz
zmienić?, w dniu 19-06-2017 15:09:39 napisał:
odpowiedz
Mieszkaniec, w dniu 19-06-2017 15:16:15 napisał:
odpowiedz
maria, w dniu 19-06-2017 15:20:09 napisał:
odpowiedz
Kama, w dniu 19-06-2017 15:21:45 napisał:
odpowiedz
Tusia, w dniu 19-06-2017 15:23:07 napisał:
odpowiedz
mieszkaniec, w dniu 19-06-2017 15:23:45 napisał:
odpowiedz
aaa, w dniu 19-06-2017 16:05:06 napisał:
odpowiedz
Mama, w dniu 19-06-2017 16:14:30 napisał:
odpowiedz
nakielanka, w dniu 19-06-2017 18:43:13 napisał:
odpowiedz
pacjent, w dniu 19-06-2017 19:24:26 napisał:
odpowiedz
kaja, w dniu 19-06-2017 19:43:25 napisał:
odpowiedz
Marek, w dniu 19-06-2017 19:52:52 napisał:
odpowiedz
knab, w dniu 19-06-2017 20:55:39 napisał:
odpowiedz
jadwiga, w dniu 19-06-2017 20:58:27 napisał:
odpowiedz
as, w dniu 19-06-2017 21:18:15 napisał:
odpowiedz
aa, w dniu 19-06-2017 21:40:34 napisał:
odpowiedz
Karolina, w dniu 19-06-2017 22:41:49 napisał:
odpowiedz
Hania, w dniu 19-06-2017 23:10:32 napisał:
odpowiedz
nakielanin , w dniu 20-06-2017 00:09:09 napisał:
odpowiedz
Audyt, w dniu 20-06-2017 00:32:33 napisał:
odpowiedz
Nikt taki, w dniu 20-06-2017 05:35:20 napisał:
odpowiedz
Gosia i, w dniu 20-06-2017 06:37:12 napisał:
odpowiedz
astra, w dniu 20-06-2017 08:34:51 napisał:
odpowiedz
7, w dniu 20-06-2017 09:37:51 napisał:
odpowiedz
viola, w dniu 20-06-2017 09:42:49 napisał:
odpowiedz
toja, w dniu 20-06-2017 12:24:53 napisał:
odpowiedz
nakielanin, w dniu 20-06-2017 17:00:50 napisał:
odpowiedz
Tomek, w dniu 20-06-2017 18:14:32 napisał:
odpowiedz
Ela, w dniu 20-06-2017 18:23:39 napisał:
odpowiedz
ABC, w dniu 20-06-2017 19:22:02 napisał:
odpowiedz
Norbert, w dniu 21-06-2017 02:00:40 napisał:
odpowiedz
Pacjętka, w dniu 21-06-2017 09:24:53 napisał:
odpowiedz
bigiel, w dniu 21-06-2017 11:56:36 napisał:
odpowiedz
Pawel, w dniu 21-06-2017 12:51:02 napisał:
odpowiedz
dk, w dniu 21-06-2017 13:36:30 napisał:
odpowiedz
Uuu, w dniu 21-06-2017 14:06:56 napisał:
odpowiedz
Michu, w dniu 21-06-2017 22:05:12 napisał:
odpowiedz
Ania, w dniu 23-06-2017 15:02:31 napisał:
odpowiedz
Ewa, w dniu 24-06-2017 02:09:18 napisał:
odpowiedz
Dudmajster, w dniu 26-11-2022 11:17:39 napisał:
odpowiedz
Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.
Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!