Dziś mamy 20 kwietnia 2024, sobota, imieniny obchodzą:

27 stycznia 2022

SF Junior Nakło na obozie. Uczestnicy miło i aktywnie spędzili czas

fot. pow.

Zawodnicy SF JUNIOR NAKŁO wybrali się w# pierwszym tygodniu ferii na obóz sportowo-edukacyjny w Cekcynie (Bory Tucholskie).

Dzień 1

Dojazd na miejsce. Poranny trening i mnóstwo grania. Smaczny obiad. Po południowy chrzest - tworzenie toru przeszkód i próba sił na nim, dodatkowe zadania od Trenerów (ślepy karny, pijany karny, mikstura). Smaczna kolacja (bo kto nie lubi Spaghetti) Wieczorny seans filmowy - edukacja i motywacja (rozłożyliśmy na czynniki pierwsze zdolności Cristiano Ronaldo). Pomiędzy tym wszystkim było jeszcze wiele innych historii większych i mniejszych.

Gdy jesteś na obozie jeden dzień, a masz wrażenie, że minęły trzy to jest ok.

Dzień 2

Poranny rozruch w pięknej zimowej scenerii. Poranny trening na hali i świeżym powietrzu. Smaczny obiad i deserek. Po południowy relaks w ośrodku i wspólne spędzanie czasu. Drugi trening na hali oraz wizyta w siłowni. Smaczna kolacja (nawet Chrupek zjadł pysznego naleśnika). Wiele wesołych momentów.

Dzień 3

Poranny rozruch w pięknej zimowej scenerii grupy starszej, a młodsi gimnastyka w Ośrodku. Poranny trening na hali młodszych, a na Orliku formę szlifuje druga ekipa. Smaczny obiad i jakiś owoc. Potem ruszamy na wyprawę do Chojnic. Tam spacer i podziwianie starówki oraz chwila na pierwsze zakupy. Następnie gramy sparingi z MKS Chojniczanka 1930 Chojnice - młodsi na hali, a starsi na Orliku. Dziękujemy za gościnę i super mecze! Wieczorem Aquapark Chojnice i dwie godziny wodnych zabaw.  Wracamy po 21 i jemy kolacje. Sił zostało na małe rozmowy w pokojach.

Dzień 4

Z samego rana odbyliśmy trening motoryczny. Zajęcia prowadziła Trenerka Karolina Hoppe, która w przeszłości reprezentowała Polskę na Mistrzostwach Świata w pchnięciu kulą. Przed obiadem była chwila na śnieżną bitwę. Później pyszny dewolaj. Po południe to kolejny sparing grupy starszej z Gryfem Cekcyn. Dziękujemy za meczyk. Następnie gra wewnętrzna młodszych. Po kolacji Mam Talent - pokaz umiejętności niepiłkarskich. Było wesoło! Na sam koniec podsumowanie pobytu i wręczenie certyfikatów.

Dzień 5

Rano zjedliśmy śniadanie i ruszyliśmy na trening. Po treningu Pizza Time. Pakowanie i porządki w pokojach.  To wspaniały czas, a nasi zawodnicy prawdopodobnie są najlepsi na świecie. Każdy z nich zasłużył na Certyfikat. Zadowoleni wróciliśmy do domów.

Poniżej kilka zdjęć z wyjazdu. Pełną galerię można obejrzeć na facebook'u SF Junior Nakło

Materiał: Łukasz Bzdawka - SF Junior Nakło

Autor nie wyraża zgody na komentowanie.

Oceń artykuł: 7 8

Czytaj również

udostępnij na FB

Ciekawe miejsca na terenie Leśnictwa Dębogóra. Co warto zobaczyć?

Pogoda nie zachęca wręcz do #wychodzenia na zewnątrz, więc My chcemy Was zachęcić do lektury przy porannej kawie. Tym razem kilka ciekawych miejsc na terenie Leśnictwa Dębogóra.

(czytaj więcej)

Rocznica powstania w gettcie warszawskim. Heroiczna walka

Dzisiaj, 19 kwietnia przypada# 81. rocznica powstania w getcie warszawskim.

Ćwiczenia strażaków w Szczecinie. Doskonały obiekt do nauki

W ramach zawartego porozumienia o współpracy #z Politechniką Szczecińską ratownicy OSP JRS wzięli udział w ćwiczeniach zorganizowanych w Akademickim Centrum Szkoleniowym MUSTC.

Edukacyjny piknik z okazji Dnia Ziemi. Wstęp bezpłatny

22 kwietnia 2024 r. po raz pięćdziesiąty czwarty obchodzimy# Dzień Ziemi. To święto ekologiczne, które w tym roku promowane jest hasłem: Planeta kontra plastik. W ramach obchodów Główny Inspektorat Ochrony Środowiska jest współorganizatorem edukacyjnego pikniku na terenie Państwowego Instytutu Geologicznego – PIB.