Dziś mamy 25 kwietnia 2024, czwartek, imieniny obchodzą:

24 marca 2018

"Nie dla hejtu w Internecie". Projekt edukacyjny dostarczył wielu informacji

fot. pow.

fot. pow.

„Nie dla hejtu w Internecie” - pod takim hasłem w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w # Nakle nad Notecią został zrealizowany projekt edukacyjno – wychowawczy dla uczniów klas IV-VII szkoły podstawowej oraz klas II -III gimnazjum.

Koordynatorem projektu była p. Dorota Grabarska. Celem zajęć było zwiększenie świadomości problemu obrażania w sieci, prezentacja sposobów reagowania – ofiar oraz świadków, kształtowanie oraz promowanie postaw empatycznych.

Projekt dostarczył uczniom wiedzy na temat zagrożenia wynikającego z kontaktów z osobami poznanymi w sieci oraz przekazał porady na temat radzenia sobie z trudnymi sytuacjami związanymi z cyberprzemocą. Realizacją projektu na godzinach wychowawczych zajęli się nauczyciele –bibliotekarze p. Aldona Jagodzińska i p. Dorota Grabarska.

materiał: Dorota Grabarska

Autor nie wyraża zgody na komentowanie artykułu. 

Oceń artykuł: 3 5

Czytaj również

udostępnij na FB
0

Najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Dlaczego warto jeść śniadanie?

Śniadanie to najważniejszy posiłek# w ciągu dnia. Dzięki niemu dostarczamy organizmowi węglowodany, które są źródłem energii.

(czytaj więcej)
0

Sprawdzono jakość handlową jaj. Jakie nieprawidłowości stwierdzono?

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów #Rolno-Spożywczych (IJHARS) przedstawia wyniki planowej kontroli w zakresie jakości handlowej jaj, przeprowadzonej w IV kwartale 2023 r. w sklepach spożywczych i innych punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

(czytaj więcej)
0

Poranne ćwiczenia strażaków. Udział wzięło pięć zastępów

W czwartek, 25 kwietnia w godzinach rannych strażacy #prowadzili ćwiczenia na obiekcie przy ulicy Kcyńskiej w Szubinie.

(czytaj więcej)
0

Zmień swoje dotychczasowe nawyki. Serce kocha sport

Systematyczna aktywność fizyczna jest podstawą# zdrowego stylu życia. Małymi krokami spróbuj zmienić swoje dotychczasowe nawyki.

(czytaj więcej)