Dziś mamy 20 kwietnia 2024, sobota, imieniny obchodzą:

24 października 2014
SONDA INTERNETOWA

Jak oceniacie pracę Andrzeja Kindermana?

fot. arch.

fot. arch.

W 2010 roku radni powiatu nakielskiego powołali Andrzeja Kindermana na stanowisko wicestarosty. Jak waszym zdaniem sprawował swój urząd w kończącej się kadencji?

Co sądzicie o pracy wicestarosty na przestrzeni mijających czterech lat? Czekamy na opinie.

Zachęcamy również do oddawania głosów w naszej sondzie.

Ankieta

Jak oceniasz pracę wicestarosty Andrzeja Kindermana?

  • źle
    51.0%
  • dobrze
    32.6%
  • nie mam zdania
    16.4%


Oceń artykuł: 894 714

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (63) Zgłoś naruszenie zasad

    • 50 (84)

    wyborca, w dniu 24-10-2014 19:36:23 napisał:

    Mam tylko jedną prośbę, wróć pan do szkoły i pokazuj pan wskaźnikiem na mapie gdzie leżą kontynenty., do tego tylko pan się nadajesz !!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz

    • 50 (78)

    uczeń, w dniu 24-10-2014 19:44:21 napisał:

    W jednym był pan dobry, w GEOGRAFII

    odpowiedz

    • -27 (83)

    kilo, w dniu 24-10-2014 19:57:35 napisał:

    Super gość

    odpowiedz

    • -22 (78)

    nakielanin, w dniu 24-10-2014 20:02:04 napisał:

    Ja pana popieram

    odpowiedz

    • 40 (74)

    wyborca, w dniu 24-10-2014 20:50:08 napisał:

    Rób pan to w czym pan jest dobry tz. POkazuj pan uczniom wskaźnikiem kontynenty !!!!!!!!!

    odpowiedz

    • -25 (69)

    obserwator, w dniu 24-10-2014 21:29:21 napisał:

    Po kilkunastu latach obserwacji sceny politycznej stawiam na Andrzeja Kindermana w przeciwieństwie do SLD, które stawia na ludzi będących dziećmi PZPR lokalnych kacyków. to jest chore.

    odpowiedz

    • -22 (76)

    waldi, w dniu 24-10-2014 21:57:50 napisał:

    Bardzo pracowity i ambitny człowiek. Z jego ogromnym doświadczeniem samorządowym z pewnością byłby dobrym burmistrzem.

    odpowiedz

    • -19 (77)

    McAx, w dniu 24-10-2014 22:29:03 napisał:

    jest konkretny i odpowiedzialny i to wystarczy

    odpowiedz

    • -29 (73)

    Macias, w dniu 24-10-2014 23:36:43 napisał:

    Bardzo spoko człowiek. Jeśli sprawuje swój urząd tak jak uczył w liceum to w pełni go popieram.

    odpowiedz

    • 18 (56)

    P.......A, w dniu 24-10-2014 23:38:28 napisał:

    Czerwoni i PO-paprańcy ramie w ramie !

    odpowiedz

    • 3 (17)

    admin, w dniu 25-10-2014 00:37:34 napisał:

    Naruszenie zasad przez IP: 94.254.209.xx Pkt. 8. ....nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. Komentarze usunięto. http://www.powiat24.pl/Zasady_zamieszczania_komentarzy,16176.html ………………………...…………. Dekalog internauty …………...…..……..………... 1. Przystępując do dyskusji pisz na temat. 2. Nie wysyłaj materiałów i linków reklamowych, ani nie spamuj. 3. Dbaj o poprawność i czystość języka swoich wypowiedzi. 4. Nie atakuj i nie obrażaj innych uczestników dyskusji. Nie zamieszczaj treści wulgarnych, obscenicznych, nienawistnych, agresywnych, dyskryminujących i innych tego rodzaju. 5. Do innych uczestników dyskusji zwracaj się po nicku lub po imieniu, nigdy samym nazwiskiem. 6. Jeśli dyskusja ma dotyczyć tematów prywatnych, nie prowadź jej publicznie. 7. Nie naruszaj prywatności innych - życie prywatne to świętość. 8. Nie podszywaj się pod innych i nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. 9. Ignoruj użytkowników nastawionych na wywołanie kłótni i dezorganizację dyskusji. 10. Nie zamieszczaj wypowiedzi niezgodnych z prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, w szczególności zaś zawierających groźby, obraźliwych, naruszających godność lub pozostałe dobra osobiste innch osób, naruszających prawa autorskie i inne dobra prawem chronione.

    odpowiedz

    • 34 (50)

    True, w dniu 25-10-2014 01:28:22 napisał:

    Zdala od ludzi zadufanych w sobie, którzy zachowują sie tak jakby wszystkie rozumy pozjadali. Potrzebujemy fachowców w swoim fachu. Nauczyciel matematyki jest fachowcem z matmy (choć nie zawsze), a nie z zarządzania gmina lub powiatem. Skakanie ze stołka na stołek świadczy tylko o człowieku i braku ideałów.

    odpowiedz

    • -33 (73)

    wyborca, w dniu 25-10-2014 08:12:37 napisał:

    Nieskorumpowany i odpiwiedzialny człowiek.Będziemy na p Kindermana głosować

    odpowiedz

    • -2 (14)

    admin, w dniu 25-10-2014 09:43:59 napisał:

    Naruszenie zasad przez IP: 94.254.144.xxx Pkt. 8. ....nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. Komentarze usunięto. http://www.powiat24.pl/Zasady_zamieszczania_komentarzy,16176.html ………………………...…………. Dekalog internauty …………...…..……..………... 1. Przystępując do dyskusji pisz na temat. 2. Nie wysyłaj materiałów i linków reklamowych, ani nie spamuj. 3. Dbaj o poprawność i czystość języka swoich wypowiedzi. 4. Nie atakuj i nie obrażaj innych uczestników dyskusji. Nie zamieszczaj treści wulgarnych, obscenicznych, nienawistnych, agresywnych, dyskryminujących i innych tego rodzaju. 5. Do innych uczestników dyskusji zwracaj się po nicku lub po imieniu, nigdy samym nazwiskiem. 6. Jeśli dyskusja ma dotyczyć tematów prywatnych, nie prowadź jej publicznie. 7. Nie naruszaj prywatności innych - życie prywatne to świętość. 8. Nie podszywaj się pod innych i nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. 9. Ignoruj użytkowników nastawionych na wywołanie kłótni i dezorganizację dyskusji. 10. Nie zamieszczaj wypowiedzi niezgodnych z prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, w szczególności zaś zawierających groźby, obraźliwych, naruszających godność lub pozostałe dobra osobiste innch osób, naruszających prawa autorskie i inne dobra prawem chronione.

    odpowiedz

    • 28 (64)

    pani, w dniu 25-10-2014 10:23:57 napisał:

    Napierale mówimy nie

    odpowiedz

    • -35 (59)

    z ukosa, w dniu 25-10-2014 11:17:30 napisał:

    Tylko S. Napierała jest spokój w urzędzie nie ma przepychanek personalnych,sporo robi dla miasta i gminy nie ma sensu wyliczać bo ci co nie chcą widzieć to i tak nie zobaczą. Pewnie są jakieś potknięcia ale kto nic nie robi ten ten jest ,,ideałem''. A ogólnie to i cała ekipa w Urzędzie całkiem w porzo tylko ten B. blondyn ..... Pozostali kandydaci no cóż co można o nich powiedzieć oni już byli lub nie byli oceńcie sami i później nie narzekajcie że źle lub jeszcze gorzej.

    odpowiedz

    • 35 (45)

    Ewa, w dniu 25-10-2014 11:26:47 napisał:

    Dlaczego w stolicy powiatu nie ma porodówki ?!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 25 (25)

    op, w dniu 25-10-2014 12:10:20 napisał:

    "z ukosa" - w urzędzie nie ma przepychanek ? Może burmistrz nie ma to wpływu ale sekretarz to i owszem, upychanie znajomków z Występu czy Potilic to norma. Zatrudnianie na dziwne umowy ( bez konkursów) pociotków , jest większy bajzel niż za poprzednich burmistrzów........ i to ma być w "porzo" ???????? wystarczy policzyć ilu było ztraudnionych w urzędzie przed obecnym burmistrzem a teraz jest ilu

    odpowiedz

    • 13 (35)

    Henryk Adamczyk, w dniu 25-10-2014 13:01:54 napisał:

    Pan Kinderman sprawuje władzę w starostwie nakielskim,w ramach układu koalicyjnego,trudno byłoby oceniać indywidualnie,gdyż przy moim stanie wiedzy w tym temacie,istotne decyzje są uzgadniane,nie tylko z Starostą,ale również z koalicją a do tego dochodzi jeszcze pozostała część rady powiatu.Moja ocena ogólna może być subiektywna,gdyż jestem przeciwnikiem istnienia powiatów.Generują one niepotrzebnie i tak wysokie koszty administracji.Niektóre zadania są dublowane.Wzmocnione urzędy miast i gmin,z wyodrębnieniem niektórych jednostek samorządowych i większymi instrumentami władzy,pełniłyby bardziej rolę gospodarza danego terenu.Dzisiaj kolokwialnie mówiąc,część pary idzie w gwizdek... A co gorsze,niekiedy odpowiedzialność się rozmywa. No i jeszcze ta rozduchana ilość radnych,w obydwu radach. No ale do rzeczy,moja ocena p.Kindermana jest taka sama jak p.Sobola.W skali od 1 do 10 / trzy / 3. Ocena moim skromnym zdaniem, nie może być inna,gdyż praktycznie niczym specjalnym,poza podstawowym spełnianiem swych obowiązków,się nie wyróżnił.

    odpowiedz

    • 27 (47)

    r-ek, w dniu 25-10-2014 13:07:15 napisał:

    Panie Kinderman chcemy szpital na który składaliśmy się jako mieszkańcy , co Pan może jeszcze zaoferować do sprzedaży jako Burmistrz boję się, że budynek Urzędu.

    odpowiedz

    • -24 (64)

    wik, w dniu 25-10-2014 14:18:59 napisał:

    Burmistrzem Nakła Kinderman - człowiek na właściwym miejscu.

    odpowiedz

    • -6 (32)

    kum, w dniu 25-10-2014 14:21:28 napisał:

    r-ek zwyczajnie kłamiesz. Za komuny na wszystko się składaliśmy, głównie na komitety.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -21 (69)

    Absolwent Krzywoustego, w dniu 25-10-2014 14:24:54 napisał:

    Apel do absolwentów Krzywoustego. Popierajcie swojego. Popierajcie Andrzeja Kindermana.

    odpowiedz

    • 21 (33)

    Fanqwer, w dniu 25-10-2014 14:25:26 napisał:

    Słuchaj kum. Nie składałeś sie to nie zabieraj głosu. To raz. Dwa to Kindermann najlepiej to cytuje Flisa w I LO. I niech to robi, bo tylko to potrafi robić naprawdę dobrze.

    odpowiedz

    • 30 (40)

    sfora nakło, w dniu 25-10-2014 15:26:41 napisał:

    Też mi zastępca, ciągle razem z panem S. się pokazują jak papużki nierozłączki, ciekawe czy w LO też razem lekcje prowadzą w końcu gadają że jeden umie pisać a drugi czytać. Na dodatek jako absolwent krzywego nie mogę powiedzieć że jakiś wyjątkowy nauczyciel po prostu klepie w kółko to same, ale pewnie z prawy wyszedł po politycznych wakacjach na nasz koszt... Pewnie jako burmistrz by 4 zastępców powołał "z koalicji" w rym szwagra...

    odpowiedz

    • 26 (58)

    realista, w dniu 25-10-2014 15:31:33 napisał:

    Bufon i niestety człowiek tylko z zewnątrz ułożony, Wewnątrz.....no cóż, wielu miało okazję się przekonać jak jest naprawdę. Kto go zna, ten wie.

    odpowiedz

    • 0 (8)

    admin, w dniu 25-10-2014 15:38:15 napisał:

    Naruszenie zasad przez IP: 89.230.22.xx Pkt. 8. ....nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. Komentarze usunięto. http://www.powiat24.pl/Zasady_zamieszczania_komentarzy,16176.html

    odpowiedz

    • -25 (67)

    waldi, w dniu 25-10-2014 15:50:27 napisał:

    Mamy różne zdania na temat Kindermana, ale bądźmy obiektywni - ten człowiek naprawdę ma zadatki na dobrego burmistrza.

    odpowiedz

    • 9 (47)

    bin, w dniu 25-10-2014 16:59:53 napisał:

    Najlepszym kandydatem na Andrzeja Kindermana jest Burmistrz

    odpowiedz

    • 1 (9)

    admin, w dniu 25-10-2014 18:20:16 napisał:

    Naruszenie zasad przez IP: 89.230.22.xx Pkt. 8. ....nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. Komentarze usunięto. http://www.powiat24.pl/Zasady_zamieszczania_komentarzy,16176.html

    odpowiedz

    • 26 (60)

    kkkk, w dniu 25-10-2014 19:24:24 napisał:

    Niestety bardzo fałszywy człowiek. Nie potrafi pracować w grupie, jest apodyktycznym egocentrykiem. Wie jak w rękawiczkach sponiewierać człowieka i go sobie podporządkować, dla osobistych celów i korzyści. Za to został odwołany ze stanowiska starosty kilka lat temu. Gość który dla władzy zrobi wszystko. Nawet potrafi "zaprzyjaźnić się" z niedawnym "wrogiem". Stracona, przespana kadencja. To nie jest dobry samorządowiec.

    odpowiedz

    • -1 (71)

    olga, w dniu 25-10-2014 21:32:31 napisał:

    Kinderman ma zadatki na dobrego burmistrza ? Ha ha ha ha ha ! Jak dla mnie to pyszałkowy, zadufany w sobie cwaniak. Precz z nim !

    odpowiedz

    • -9 (35)

    jaro, w dniu 25-10-2014 22:12:37 napisał:

    bardzo sensowana opinia przez osobe-kkkk

    odpowiedz

    • 21 (83)

    kowa, w dniu 25-10-2014 22:13:42 napisał:

    Panie Kinderman. Nie poddawaj się - z tych pięciu kandydatów to mimo kilku wad i tak jesteś najlepszy na stanowisko burmistrza.

    odpowiedz

    • 36 (110)

    Dobo, w dniu 26-10-2014 06:40:10 napisał:

    Popieram Andrzeja Kindermana na Burmistrza! ten człowiek ma przede wszystkim ciągle świeże sensowne pomysły, z korzyścią dla samorządu. Ale przede wszystkim jak mówi to nie stęka i nie sepleni i jest z Nakła.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -2 (10)

    admin, w dniu 26-10-2014 13:19:32 napisał:

    Naruszenie zasad przez IP: 89.230.22.xx Pkt. 8. ....nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. Komentarze usunięto. http://www.powiat24.pl/Zasady_zamieszczania_komentarzy,16176.html

    odpowiedz

    • 0 (6)

    admin, w dniu 26-10-2014 13:30:30 napisał:

    Naruszenie zasad przez IP: 95.40.130.xxx Pkt. 8. ....nie występuj w dyskusji pod różnymi nickami/nazwami. Komentarze usunięto. http://www.powiat24.pl/Zasady_zamieszczania_komentarzy,16176.html

    odpowiedz

    • -5 (57)

    wąs, w dniu 26-10-2014 14:22:36 napisał:

    Kindermanowi i Miłoskiemu trzeba raz na zawsze podziękowac niech pracują z zuchami i harcerzami to jest miejsce pracy tych łepków.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -17 (27)

    Andrzej K., w dniu 26-10-2014 18:17:27 napisał:

    Andrzej Kinderman to samorządowiec z kwi i kości. Jest wyrazisty i potrafi walczyć dla dobra sprawy.

    odpowiedz

    • -15 (23)

    Andrzej K., w dniu 26-10-2014 18:21:34 napisał:

    Najlepszym kandydatem na burmistrza Nakła jest Andrzej Kinderman.

    odpowiedz

    • -19 (27)

    Andrzej K., w dniu 26-10-2014 18:23:52 napisał:

    Najlepszym kandydatem na burmistrza Nakła jest Andrzej Kinderman.

    odpowiedz

    • -17 (27)

    Andrzej K., w dniu 26-10-2014 18:29:01 napisał:

    Pan Andrzej to świetny samorządowiec

    odpowiedz

    • -14 (26)

    Andrzej K. , w dniu 26-10-2014 22:16:57 napisał:

    Andrzej Kinderman to samorządowiec z kwi i kości. Jest wyrazisty i potrafi walczyć dla dobra sprawy.

    odpowiedz

    • -15 (27)

    Andrzej K., w dniu 26-10-2014 22:19:18 napisał:

    Najlepszym kandydatem na burmistrza Nakła jest Andrzej Kinderman.

    odpowiedz

    • -13 (29)

    Andrzej K., w dniu 26-10-2014 22:21:24 napisał:

    Pan Andrzej to świetny samorządowiec

    odpowiedz

    • 14 (24)

    pacjentka, w dniu 26-10-2014 23:37:20 napisał:

    Na czym ma polegać reformowanie szpitala, skoro zamyka się oddziały lub przenosi do Szubina , likwiduje kuchnię redukuje ilość personelu , co nie służy chorym i skazuje na szukanie pomocy w innych placówkach. Ale szpital budowany był kosztem całego społeczeństwa , sprzedawano cegiełki a teraz .....

    odpowiedz

    • 9 (19)

    www, w dniu 27-10-2014 19:44:51 napisał:

    On szpitala nie zreformował, nie miał pomysłu na niego. Ludzie ze zdjęcia widać jaki to człowiek. Mam nadzieję, że wyborcy są mądrzejsi i nie wybiorą jego ponownie, bo jemu na niczym nie zależy tylko mieć wysoką pensję.

    odpowiedz

    • -15 (21)

    waldi, w dniu 27-10-2014 21:02:35 napisał:

    Po niektórych głupich wpisach, wnioskuję że co niektórzy Kindermana się obawiają. Mocnych kandydatów zawsze próbuje się oczerniać.

    odpowiedz

    • 16 (28)

    www, w dniu 28-10-2014 08:30:44 napisał:

    pracował jako wicestarosta, co przez te 4 ostatnie lata zrobił? ja sukcesów nie widze, a komentarze partyjniackie ze jest supermenem do mnie nie trafiają. poza tym że starostwo na jego etat wydało ok 550 tys zł w tym czasie to reszta lipa

    odpowiedz

    • -10 (30)

    Krysiak, w dniu 28-10-2014 08:56:00 napisał:

    Gdyby nie Kinderman w Nakle szpitala by w ogóle nie było! Każdy w miarę inteligentny człowiek znający się na ekonomii i marketingu to wie.

    odpowiedz

    • -12 (30)

    ak, w dniu 28-10-2014 09:42:52 napisał:

    Świetny kandydat, wyróżnia się kreatywnością. Poniesie Nakło na wyższy poziom.

    odpowiedz

    • -20 (32)

    Stach, w dniu 28-10-2014 11:38:25 napisał:

    Kinderman za uczciwy! Takich się w Nakle nie lubi! Szkoda, bo nasze miasto zasługuje na fachowca z klasą!

    odpowiedz

    • 3 (15)

    mówię jak jest, w dniu 28-10-2014 20:29:46 napisał:

    wyższy poziom w nakle?? to się wygłupiłeś :)

    odpowiedz

    • 19 (21)

    wkurzona, w dniu 30-10-2014 19:23:04 napisał:

    Ludzie odpuście sobie,nie potraficie odkleić się od stołków a może nie potraficie żyć w gorszym standarcie.Rodzinnie chcieli by rządzić w Nakle czy to nie przesada?

    odpowiedz

    • -9 (15)

    widz, w dniu 01-11-2014 22:32:37 napisał:

    Widać, że lokalni Pis - iory od kaczora dostali kasę z centrali na kampanię. To pewne bo widać, czyli tak naprawdę pieniądze publiczne bo finansowanie partii idzie z naszej publicznej kasy. kogo stać na tak DROGO zrobione bilbordy, banery, ogłoszenia w prasie wielkich rozmiarów i w internecie w tak eksponowanych. Chociaż kom - uszki chyba też. Reszta jedzie na swojej kieszeni - zamawia produkt, wpłaca na komitet, partię, a komitet lub partia płaci za zamówione produkty. Tą resztę podziwiam, bo naprawdę są dzielni i kreatywni. Pozdrawiam Resztę!

    odpowiedz

    • 12 (22)

    inka, w dniu 01-11-2014 22:38:45 napisał:

    Nigdy więcej PO.

    odpowiedz

    • 3 (9)

    Krzysztof, w dniu 08-11-2014 16:04:35 napisał:

    Co można powiedzieć o człowieku który: 1. jest bardzo wpływowym politykiem w Nakle, załatwił panu Błońskiemu posadę, a to dla nie wiedzących rodzina - szwagier, kosztem nas podatników 2. w poprzedniej kadencji zwalczał komunistów, czerwone karaluchy, Hemerling przez niego stracił posadę przygarnął go burmistrz Mroczy, a teraz z Komuchami się układa dla stołka 3. człowiek dialogu społecznego, a ogranicza wydatki na organizacje pozarządowe 4.rujnuje szkolnictwo zawodowe w powiecie, wszystko do Stasica bo tam rodzinka, synowie i ...... a żegluga wyjątkowa szkoła w niebyt idzie 5. przeciwnik budowy przystani w Nakle a teraz się szczyci i nagrody odbiera w Warszawie za promocje szlaków wodnych można by tak przytaczać i przytaczać sami państwo oceńcie, ni to ni to czerwone, ni zielone, nie polityk nie samorządowiec to dwulicowe egocentryczne zakłamane b....

    odpowiedz

    • 6 (6)

    rutas, w dniu 20-12-2014 17:11:09 napisał:

    miałem z nim geografię - było ok, jakiś czas temu widziałem go jak szedł ze swoją świtą do netto (nie wiem po co) ale wyglądało to jakby Zeus zstąpił z niebios, Panie Kinderman, tak nadętego człowieka nie widziałem nigdy wcześniej w swoim 30 letnim życiu, i choćby zrobił Pan cuda w Nakle ta postawa i ten obraz odpycha, jest Pan śmieszny...

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!



Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Dziękujemy za dodanie opinii. Niebawem pojawi się na stronie.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Budowa hal
Metodyka prowadzenia instruktażu stanowiskowego
49PLN
Rozliczenia ZUS
od 50PLN
Szkolenie z pierwszej pomocy
49PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności amortyzatorów
Zezwolenie na transport odpadów
od 2000PLN
Opracowujemy Instrukcje bhp
od 50PLN
Rejestracja podmiotów gospodarczych
od 50PLN
0

Ciekawe miejsca na terenie Leśnictwa Dębogóra. Co warto zobaczyć?

Pogoda nie zachęca wręcz do #wychodzenia na zewnątrz, więc My chcemy Was zachęcić do lektury przy porannej kawie. Tym razem kilka ciekawych miejsc na terenie Leśnictwa Dębogóra.

(czytaj więcej)
0

Rocznica powstania w gettcie warszawskim. Heroiczna walka

Dzisiaj, 19 kwietnia przypada# 81. rocznica powstania w getcie warszawskim.

(czytaj więcej)
0

Kwiecień plecień. Poranne opady śniegu zaskoczyły mieszkańców

W kcyńskiej gminie dziś rano #padał śnieg z deszczem i to dość intensywnie. Za oknem przez kilkanaście minut panowała iście zimowa aura.

(czytaj więcej)
0

Szkolenie rezerwistów. Duże zaangażowanie podczas zajęć

W dniach 15-19.04.br. instruktorzy z Brygadowego Zespołu# Szkoleniowego 8. Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej szkolili na Jachcicach rezerwę pasywną.

(czytaj więcej)